Marcin Sójka triumfuje w nowej edycji The Voice of Poland! Po sobotnim finale w serwisach cyfrowych pojawiły się premierowe single wszystkich finalistów muzycznego show TVP2.
Zaskakuj mnie – debiutancki singiel Marcina Sójki – to utwór z bardzo emocjonalnym, szczerym tekstem i piękną melodią. Wokalista mówi, że utwór to jego motto i chciałby, aby życie zaskakiwało go wciąż tak jak teraz. Do piosenki powstał bardzo klimatyczny teledysk.
Za późno, pierwszy singiel Natalii Zastępy po zakończeniu przygody z The Voice of Poland, z jednej strony przywodzi na myśl dokonania najlepszych polskich wokalistek lat 90., z drugiej brzmi wyjątkowo współcześnie. Utwór jest zarazem energetyczny i refleksyjny. Charakterystyczny, niski wokal Natalii na długo zostaje w głowie.
Ania Deko zakończyła przygodę z programem prezentując singiel Stały ląd. Pierwszy singiel to piosenka o poszukiwaniu priorytetu, miejsca oraz rzeczy w życiu, które są dla nas najważniejsze i wyznaczają kierunek poszukiwań. To coś, o co warto walczyć, co jest narażone na wiele zagrożeń i przeciwności losu, ale jednocześnie każdy z nas tego potrzebuje.
Maksymilian Kwapień, frontman i wystrzałowy wokalista hard rockowego zespołu K.A.C, obiecuje, że wskrzesi rock & rolla na ogólnopolskiej scenie muzycznej. Debiutancki singiel PodRóże powstał jakiś czas temu, ale Maks stosunkowo niedawno napisał do utworu polski tekst. To klasyczna, rockowa ballada o podróży życia, której celem – zawsze i na zawsze – jest miłość.
Piosenki dla finalistów The Voice of Poland powstały w ramach songwriting campu, który odbył się w nowo oddanej do użytku przestrzeni kreatywnej w siedzibie Universal Music Polska w Warszawie. Prace rozpoczęły się po wyłonieniu najlepszej ósemki uczestników. Wokaliści aktywnie uczestniczyli w procesie tworzenia utworów.
Łącznie nad nowymi kawałkami pracowało 33 autorów, kompozytorów, producentów, inżynierów i wokalistów. W ciągu czterech dni wyprodukowano 8 singli. Po wyłonieniu finałowej czwórki, w błyskawicznym tempie zrealizowano cztery klipy.
Pierwsze efekty już są: teledyski finalistów od sobotniego wieczoru zgromadziły w YouTube prawie pół miliona wyświetleń.