Platforma muzyczno-rozrywkowa Tidal rozpoczyna nowy projekt, który ma na celu wsparcie lokalnych biznesów z Polski. Poprzez oficjalny profil TIDAL Polska na Instagramie serwis będzie promować osoby z pasją, prowadzące własne działalności.

W każdą środę na instagramowym profilu muzycznego serwisu swoją codziennością będą dzielić się właściciele lokalnych biznesów. Katarzyna Malik z MALIKCERAMIK, Hanna Kozłowska z haart.pl, Paula Bułczyńska z Covigaria Luna, florystka Anna Wojtala – to tylko niektóre z bohaterek akcji.

Projekt rusza już dziś. Co tydzień obserwatorzy będą mieli możliwość poznawać osoby z pasją, które ukażą swoją pracę „od kuchni” oraz zaprezentują, czym się zajmują. Każda z osób prowadzących środowe TIDAL ODKRYWA stworzy własną, dedykowaną playlistę z ulubionymi utworami, która będzie dostępna w aplikacji.

Serwis zachęca wszystkich do zgłaszania swoich lokalnych działalności oraz miejsc i ludzi, którzy na co dzień inspirują. Co trzeba zrobić?

  1. Wejść na profil @tidal_polska na Instagramie.
  2. Pod postem zapowiadającym projekt oznaczyć siebie lub proponowaną do akcji osobę.
  3. Zespół TIDAL skontaktuje się z wybranymi osobami w celu ustalenia dalszych kroków.