PUMA prezentuje najnowszą odsłonę lokalnej inicjatywy PUMA Talents, mającej na celu wspieranie najciekawszych artystów muzycznych młodego pokolenia, jednocześnie pokazując ich w zaskakujących współpracach.

Bohaterami tegorocznej edycji są Hodak i Kukon, których PUMA łączy w nietypowy oraz innowacyjny sposób – tym razem poprzez wspólny obraz, a nie, jak dotąd, muzykę.

To pierwsza tego typu realizacja! Efektem współpracy są identyczne teledyski do dwóch zupełnie różnych utworów raperów. W ten sposób marka zaprasza do jednego świata, w którym artyści, bez względu na różniący ich styl, mogą zaprezentować swój talent od autorskiej strony.

Teledyski opowiadają historię głównych bohaterów, Kukona i Hodaka, którzy utknęli w pętli nawracających zdarzeń. Artyści wcielają się w rolę dozorców sklepu z antykami, gdzie są świadkami nadzwyczajnych sytuacji: imprezy pełnej nietypowych postaci, powtarzającej się gry na jednorękim bandycie czy pojedynku szachowego z tajemniczą dziewczyną.

Klipy ukazały się 10 sierpnia na oficjalnych kanałach YouTube Hodaka oraz Kukona, a utwory także w serwisach streamingowych.