Nowy album The Weeknd After Hours trafił do sklepów i serwisów cyfrowych. Wydawnictwo pobiło rekord Apple Music jeśli chodzi o liczbę pre-save’ów – było ich niemal milion!
Single Blinding Light oraz Heartless otrzymały status platyny w USA jeszcze przed premierą płyty. The Weeknd promował album m.in. w programach „The Late Show With Stpehen Colbert” czy „Jimmy Kimmel Live”, gdzie m.in. wykonał premierowo Scared To Live, jak również wystąpił w skeczu „On the Couch”.
Przed premierą płyty The Weekend udostępnił także tytułowy utwór After Hours wraz z klipem, jak również ogłosił światową trasę koncertową. Artysta połączył siły z Postmates w serii „The Recipt”, w której można oglądać drogę od studia nagraniowego do planu klipu Blinding Lights. Zyski z produkcji będą przekazane na rzecz United Nations Foundation COVID-19 Solidarity Response Fund, które wspiera pracowników służby zdrowia, oddziałów intensywnej terapii oraz zespoły pracujące nad szczepionką.